HIFU ULTRADŹWIĘKI – zabieg leczenia nietrzymania moczu

Wysiłkowe nietrzymanie moczu można leczyć za pomocą lasera Ultra Vera HIFU.

Jest to forma liftingu bez skalpela przeznaczona dla kobiet, które chcą wyleczyć problem wysiłkowego nietrzymania moczu, dla kobiet  po porodzie, cierpiących przez efekty starzenia się lub chcących poprawić jakość swojego życia seksualnego.

Zabieg HIFU w wysiłkowym nietrzymaniu moczu polega na wprowadzeniu głowicy urządzenia do wnętrza pochwy. Podczas zabiegu fale ultradźwiękowe przenikają do ścianek pochwy, a także przedniej ściany pęcherza oraz ujścia cewki moczowej, podgrzewając włókna kolagenowe. Działają selektywnie w zależności od grubości tkanek i ustawienia urządzenia, mając zakres od 1,5 mm do 4,5 mm. Fale ultradźwiękowe wywołują mikrouszkodzenia (do średnicy 1 mm), dzięki czemu organizm zaczyna produkować nowe włókna o dużej sprężystości. Przekłada się to na zwężenie i obkurczenie pochwy, a przez to na zmniejszenie dolegliwości wysiłkowego nietrzymania moczu.

Zabieg trwa ok 30 minut.

Jest to terapia nieinwazyjna, nie wymaga hospitalizacji, nie powoduje dolegliwości bólowych czy przerwania  ciągłości ciała, nie powoduje krwawienia, pacjentka może od razu udać się do domu.

Wskazania:

-wysiłkowe nietrzymanie moczu

-nietrzymanie moczu po porodzie

-lub suchość pochwy

-odmłodzenie stref intymnych

Przeciwwskazania:

-ciąża

-karmienie piersią

-nowotwory złośliwe

-choroby serca

-stany po urazach mózgu

-miejscowe stany zapalne w okolicach poddawanych terapii

-miesiączka

Efekty zabiegu widoczne są po około miesiącu.

Są nimi zwiększenie elastyczności pochwy, znaczna poprawa w nietrzymaniu moczu, a także podwyższona jakość życia seksualnego.

Zabieg HIFU stosowany jest również w przypadku innych problemów ginekologicznych: ból w trakcie stosunku, problemy z orgazmem, zbyt niski poziom libido, atrofia pochwy, suchość pochwy.